krummelure

Just another WordPress.com site

Undskyld-har du set mine lunger?? januar 29, 2011

Filed under: Uncategorized — trinemia @ 5:39 pm

Er en tur i Viborg på familebesøg- og dimsede rundt i de hyggelige gade med de 2 store unger. Der var overhængende fare for at vi måtte overnatte i denne butik:

http://tinelund.dk/

tine Lund

Der var fyldt af gode sager, smykker, hudpleje, tøj, små møbler og keramik, you name it!,sådan set ikke noget vi ikke kunne lide, og vi opholdt os unaturligt længe derinde, men fik ingen mistænkelige blikke. Kom kun ud med en enkelt kjole-(plads til at klappe mig selv på skulderen)!! Men vi vender frygteligt tilbage når lejligheden byder sig. Vejret var smukt da vi gik hjem, tindrende sol -og jeg kom til at sige at jeg ville løbe en tur efter frokost.

Da jeg endelig fik boret mig ned i løbetøjet, var det blevet gråt og begyndt at småregne, men af sted gik det hu-hej og fy for f…….Det er 2 måneder siden jeg sidst løb udendørs (har fedtet lidt rundt på hamsterbåndet i det lokale fitness center), men altså 3 km senere var jeg ikke så modtagelig for naturoplevelser, og der var knapt 3 km hjem….Søen VAR smuk, men jeg sendte lange blikke til isen, som jo i princippet var en genvej, men nok ikke en af de holdbare slags. Samvittigheden-den gode – kan ingen tage fra mig nu, så derfor må jeg gerne læse og læse i min vidunderligt 1019 sider lange bog “Den første” af Justin Cronin.

Den første Billede lånt hos SAXO.com

 

Skriv et svar

